Jak zarobić pieniądze?

Jak zarobić pieniądze?
...Everything is so simple... and Important.

niedziela, 25 września 2016

Ruch na blogu

W poprzednim wpisie poruszyłem temat Google Adsense. Ale żeby wszystko działało jak trzeba, musimy mieć odpowiedni ruch na blogu... Jak tego dokonać?

Przede wszystkim musimy na bieżąco pisać posty, czyli zapewnić czytelnikowi temat do czytania. Jeżeli nie będziemy utrzymywać naszego bloga przy życiu to? - umrze.
Dobrym pomysłem jest zgłoszenie naszego bloga do różnych katalogów internetowych. Ułatwi to czytelnikowi odszukanie naszego bloga, oraz będziemy mieli możliwość podniesienia pozycji bloga na tle innych o podobnej tematyce - tzw. konkurencji.

Jeżeli jesteśmy szczęśliwymi użytkownikami dwóch lub więcej blogów to dobrym pomysłem jest stworzenie odnośników na jednym blogu do pozostałych. Jeśli czytelnik polubi styl Waszego pisania to możliwe, że zajrzy do pozostałych blogów.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa porada, w ogóle cały blog jest ciekawy. Ja ostatnio czytałem o inwestycjach w diamenty, z tego co przeczytałem to jest to bardzo opłacalna inwestycja. Tak więc polecam się z tym zapoznać. Co do bloga to jest naprawde bardzo fajny. Dodaj jakiś nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. If you are looking for a good contextual ad network, I suggest that you have a look at Propeller Ads.

    OdpowiedzUsuń